Відповідно до закону “Про захист прав споживачів” покупець може:
- Обмінювати товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, який має документ, що підтверджує купівлю;
- Товар в оригінальній упаковці із збереженням початкового стану в тому числі упаковки та не був встановленний;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.
- Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через поштові сервіси або кур’єрською доставкою компанії.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Докладніше про умови повернення/обміну товару можна ознайомитись у “Угоді користувача”.
Повернення здійснюється за рахунок покупця на відділення “Нова пошта”.
Дані для повернення:
м.Київ відділення №121 Фізична особа-підприємець Ровінська Яна +380 (67) 852 01 00